Thursday, July 17, 2008

Elves against the four armed warrior/Elfos contra o guerreiro de quatro braços


Recently I started to have some crazy ideas that just pop in my head. That´s how I came up with this evil warrior with 4 arms that has a dragon theme to him. As he looked goofy alone with a battle pose, I added the elves and made it into a fight scene. Then I had to add a background, something I must train a lot more! (I added a celtic pattern there, which acts as a border for the drawing and design on the door) The process: I made a loose sketch, scanned it and did all the rest digitally, which was a pain... I hate computers sometimes :) I'll color it later, that´s why its mostly a few lines for now!

Recentemente eu comecei a ter uma idéias loucas que simplesmente aparecem na minha cabeça. Foi assim que eu bolei este maligno guerreiro de quatro braços que tem um tema draconiano. Como ele ficou meio tosco sozinho com uma pose de batalha, eu adicionei os elfos e fiz uma cena de luta. Então eu tive de adicionar um cenário, algo que eu preciso treinar muito mais! (Eu coloquei um padrão celta aí também, que funciona como uma borda para o desenho e desenho da porta) O processo: eu fiz um esboço bem solto, passei pro PC e fiz o resto digitalmente, o que foi difícil... eu odeio computadores ás vezes :) Vou colorir mais tarde, é por isso que são linhas bem simples agora!


No comments: